søndag, februar 25, 2007

Mine mål for 2007


Diana (scrapshop DT member) satte ved årets start en udfordring i gang, om at scrappe sine mål for 2007. Nu har jeg så omsider fået lavet det LO! Det behøvede ikke, at være scrappe relaterede mål, så synes jeg valgte nogle ting, som ikke har så meget med scrap at gøre..........og dog, så er det hele jo på eller anden måde alligevel forbundet med scrap!

1. mål er, at tabe mig mindst 10 kilo eller mere og lade være med at tage det på igen!... det ville nok gå lidt hurtigere, hvis jeg kom ud og gå nogle ture, i stedet for at sidde og scrappe eller surfe på computeren!

2. mål er at lade være med at købe en masse ting, som jeg alligevel ikke får brugt..... igen computeren!! Jeg bliver så let fristet, når jeg sidder her og sufer og savler over alle de lækre ting man kan købe.

3. mål er at kome igang med at læse nogle flere bøger igen (ikke kun scrapbøger, men også romaner) jeg har altid læst meget både på dansk og på engelsk, men det sidste års tid er det ikke rigtigt blevet til så meget og egentlig savner jeg det! Det vil helt klart give mig tid til bøgerne, hvis jeg ikke bruger så meget tid på computeren!

4. mål er ............tahda.....at bruge meget mindre tid på computeren.... haha!

Jeg må nok konstatere, at scrap fylder rigtigt meget i mit liv og det er jeg egentlig ikke ked af. Det bliver jo nærmest en livsstil og det giver jo også en masse positive ting tilbage. Bla. har jeg lært rigtig mange søde piger at kende.....både den flok skønne tøzer, som kommer her hver tirsdag og scrapper sammen med mig og også en masse herlige piger rundt om i hele landet..... nogle af dem har jeg mødt og andre kender jeg kun gennem internettet, men fælles for dem er, at det generelt er nogle dejlige og positive mennesker og selvom vi nok er meget forskellige og kommer fra mange forskellige miljøer, så har vi jo alle een ting som binder os sammen......nemlig vores scrapbooking.

Og hvordan går det så med mine mål? Joh jeg har tabt 7 kilo siden 2. januar, så det går jo rigtigt godt! Jeg har også fået læst et par bøger, så der er også fremgang! Jeg synes, også jeg er blevet en lille bitte smule bedre til at lade computeren være, men bruger stadig alt for meget tid her! Det sidste mål, gider jeg altså slet ikke lige snakke om idag!!! :) det går ikke for godt!!

Jeg tror, at ideen med at bruge tid på at scrappe sine mål og offentligøre dem, kan være med til at fastholde dem lidt bedre........det forpligter jo ligesom! Så det var en rigtig god udfordring, jeg kunne bare godt ønske, at den blev fulgt lidt mere op inde på scrapshop!

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Wauv Charlotte - nu sidder jeg og ønsker at jeg gik med på mine mål for 2007 på Scrapshop! 7 kg !!! allerede nu, det er bare flot. Tillykke med det! Du har ret i at det er ikke en dårlig ide' at offenligøre sine mål. Og jeg må sige dine er sq til et 13 tal ind til videre.
Måske skulle man gå ind og melde sig til på den tråd istedet for bare at læse om i andre. :-)
Syntes lige du skal vide at Line og jeg er meget glade for at havde lært dig at kende. Man bliver så glad af at være sammen med dig.

Linda sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
lam sagde ...

Tillykke med dit flotte vægttab og det er et kanont flot layout du har fået bikset sammen.
Jeg er vild med opsætningen og de store tuborgklammer.