mandag, marts 26, 2007

Hyggelig sommerhus weekend

Så er jeg hjemme igen, efter en dejlig weekend i sommerhuset sammen med tirsdags tøzerne. Vi har bare haft det superhyggeligt og sjovt! Jeg fik ikke lavet så meget som jeg havde regnet med, men lidt blev det da til, bla. et minialbum til Stig, som han skal have på vores bryllupsdag i næste uge (håber ikke han finder på at kigge herind!) Jeg lavede også et LO til mit USA album, men det mangler stadig noget tekst! Jeg gik lidt "død" efter det, så Marianne udfordrede mig til at lifte det LO, som er på forsiden af Creating Keepsakes marts nr. Det blev nogle helt anderledes farver end jeg normalt scrapper! Billedet var med en meget stærk blå baggrund, som det var svært at finde noget papir til, så jeg endte med at klippe det ud og doodle prikker rundt om!


Først nogle billeder af vores hyggeligelig weekend....

Karin mente ikke, at hun kunne leve en hel weekend uden sin pc og printer, så den kom med og blev sat op i soveværelset!


Fredag aften før der kom drinks og Irish coffee på bordet!


Lørdags frokosten blev indtaget ude på terassen i det skønne vejr!



Vi nåede skam også en lille tur på stranden!


Da vi nåede til aftensmaden lørdag, gad vi ikke flytte scrapsagerne og de halvfærdige layouts! Det var for koldt at spise ude igen, så vi slæbte havebordet ind, man ved vel nok hvad der har første prioitet når man er scrapper!

Underligt nok har jeg slet ikke fået taget nogle billeder mens vi scrappede!
Tak til tøzerne for en kanon hyggelig weekend!

Forsiden af det lille album til Stig (det er det tin album jeg fik i gave fra scrapshop, det andet tin album jeg lavede til mine svigerforældre, var et jeg havde købt i Panduro!)

Siderne i albummet, der fulgte papir og dims med sættet og jeg lavede kun 6 sider, så denne gang kan æsken holde sig lukket!

Udfordringen fra Marianne!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Selv tak for en skøn weekend! Men..øhh... var der ikke nogle flere billeder i dit kamera..?? Fra lørdag aften?? :-)

Majer sagde ...

Øv hvor er jeg bare skide misundelig!! :-)

Trænger snart til en masiv scrappe/grine weekend.

Hvor lyder det bare som om, at os der ikke var med, er gået glip af en masse ;-)

Unknown sagde ...

Misundelighed er en grim ting - men jeg gad altså godt have været med. Trænger til at røre mine lattermuskler, så jeg glæder mig til mange af os skal ses i Sverige ;)