fredag, juni 15, 2007

Overspringshandlinger!

Jaja... jeg skulle jo forestille at rydde op på mit værelse, men jeg foretager den ene overspringshandling efter den anden! I går blev det til et par kort med mine punches, jeg fik lige en god ide, da jeg var ved at støve dem af og satte mig så midt i al rodet og legede! I dag bliver jeg også ved med at finde på andre ting, til trods for Mariannes trussel om, at tirsdags tøzerne vil gøre det for mig på tirsdag! Jeg må vist hellere få taget mig sammen, ellers ender det med at jeg slet ikke har noget at rode med, når de har været i gang med at "smide ud"!

Her er kortene fra igår! De er noget anderledes end dem jeg laver med stemplerne, men der er stadig stor efterspørgsel på mine punchede blomsterkort, så dem må jeg jo også lave nogen af ind i mellem! Jeg har brugt en stor punch med den bølgede kant og en lidt mindre til cirklen i midten. Papiret er Perhaps fra BG! Bånd og rubons er også fra BG og det er resterne fra et af de kurser vi var på i Sverige.






8 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er vældig fine dine kort - også selvom de er en helt anden stil end normalt!
MEN SE NU AT KOMME IGANG... jeg mener det jo alvorligt med på tirsdag ;-)

Majer sagde ...

Hi hi... kender kun alt for godt det med overspringshandlinger. Dem er jeg verdensmester i :-)

Hvis jeg var dig, ville jeg nu alligevel spare lidt på dem, for Mariannes trusler skræmmer mig sgu lidt ;-)

Linda sagde ...

Hvorfor er det altid sådan, at når der er noget man ikke kan komme igang med - så vupti har man gang i noget andet. Men jeg syntes nu det er OK at du har lavet nogle af dine altid flotte kort. Og på tirsdag så låser du bare døren så Marianne ikke kan komme ind på dit dejlige værelse :-) Sig at hun da kan vaske gulve istedet.....Ha HA

Anne Thormose sagde ...

Ja, overspringshandlinger er vist også en tendens i vores hjem. Men så bliver der jo bare lavet noget andet - og måske mere spændende. Og orden i et scraprum - kan det holde mere end en times tid?

Flotte kort, du fik lavet. Hvor må det være lækkert med alle de puncher. ;o)

Scrap-hilsen fra Anne

lam sagde ...

ja overspringshandlinger kender jeg også til.

Super flotte kort, selvom de ikke er i den sædvanlige stil. Er helt vild med kortet med buketten

fie & Co sagde ...

Som altid super flotte kort;-) Hvor mange punch var det nu du havde??

Anonym sagde ...

rigtig flotte kort!!
hvad er det for nogen punches du har brugt til det øverste kort ?

Lone sagde ...

Igen vildt flotte kort du har lavet.....selv om du har trusler hængende over hovedet.

Hej fra
Lone