søndag, september 30, 2007

Wyoming og Colorado

På vores tur var vi lige meget kort omkring Wyoming, hvor jeg tog dette billede af en sø.
Vi kom også ind i Colorado på en meget stejl og smal bjergvej. Man kan nok se på skiltet, at det er laaaangt ude på landet! Der havde været voldsomt regnvejr et par dage før og vi mødte en af de lokale, som advarede os mod vejen, men vi er jo ikke nogle kyllinger, så vi kørte derind alligevel! Stig mente nok, at vores RAW4 kunne klare det, vejen var jo tørret op igen og ellers kunne vi jo altid vende om! Det gik da også fint, men jeg synes godt nok det var lidt for spændende, der var nogle ret dybe hjulspor og flere steder man kunne se der havde været skred!


Vi kørte på den vej, man kan se sno sig her på billedet, det viser dog ikke hvor dårlig stand den var i og hvor stejlt den rent faktisk var!

6 kommentarer:

Susanne Meltesen sagde ...

... og næste gang tager du lige mig med i kufferten.

K*ft nogle flotte billeder - tør slet ikke forestille mig, hvordan det har set ud irl...

MH72 sagde ...

Ahhhh hvor ser det godt ud. Og nogle gode historier du har til billederne ;-)

Unknown sagde ...

Uha, det lyder i mine ører, også som en lidt for alternativ vej !!!

Fantastisk billede - sidder her helt grøn i hovedet !!

Linda sagde ...

Sikke billeder du har derfra - der er bare flot. Jeg kan godt forstå du syntes det var lidt for spændene, da jeg læste det tænkte jeg - nå hvad går da så galt inden de vender om. For der er sq lang ned :-)

Susanne sagde ...

Det må være en fantastisk oplevelse med en sådan udsigt og samtidig må man få en fornemmelse af at være en lille prik i universet.
Skønne billeder IGEN og dejligt at det gik godt :)

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en fantastisk tur i har haft og ligeså fantastiske billeder!