søndag, december 23, 2007

23. december

Nu er det dagen før og bortset fra lidt småtterier, såsom at pille kartofler og sætte et par pakkemærker på, er jeg helt færdig med alle forberedelserne. Jeg fik en meget glædelig overraskelse i eftermiddags! Min dejlige søn kom hjem og sagde "hva' så mutter, skal vi se at få pyntet det træ!" Jeg havde slet ikke spurgt ham om han ville være med, for det troede jeg ikke han gad! Der kan man bare se, man skal ikke tage alting for givet! Det var bare så hyggeligt og vi fik også lige en gang æbleskiver og en god snak. Han lovede også at komme tidligt i morgen eftermiddag, så nu behøver jeg slet ingen julegaver........øh..... jo måske alligevel hihi! Her er lige et billede fra i eftermiddags, desværre blev de uskarpe alle dem jeg tog! Ved ikke lige hvad der gik galt?
Rigtig glædelig lillejuleaften til alle!

8 kommentarer:

Lone sagde ...

Det var da dejligt at "mors dreng" kom hjem og hjalp med at pynte juletræet, sikker på at I rigtig har hygget jer.
Fortsat go lillejuleaften

Charlie sagde ...

Dejligt at man ikke er mere sej end man kan pynte juletræ med mor. Rigtige mænd kan jo heldigvis både være bløde og seje. Til lykke med ham! Tak for sjove og hyggelige indlæg her og alle dine kommentarer hos mig og fortsat god lillejuleaften.

Unknown sagde ...

Dejlig når ens børn kan overraske en.
Tak for en hyggelig og sjov nedtælling til jul.
Ønsker dig og din familie glædelig jul

Pia sagde ...

Ja det må være skønt når ens dreng (har en datter)af sig selv tilbyder at hjælpe. Det har været hyggeligt at følge med på din blog.
Glædelig jul til dig og din familie

lam sagde ...

ej hvor dejligt at han sådan kom hjem og gav en hånd med. det kunne mit fødselsdagsbarn godt lære af. Hun smuttede ud til kusinen og overnatter, så kunne moderen bare pynte træet selv.

Glædelig jul til dig og din familie

Henriette sagde ...

god jul til dig og din familie.

Knus
Henriette

Mutte sagde ...

Ja, det er bare så dejligt når de kommer dumpende uden opfordring. Glædelig Jul til dig og dine.
Hilsen fra Mutte

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Charlotte.

Ajjj..hvor fedt... det er dejligt at høre at de "gamle" og deres højtidsting ikke er helt yt. Mine er jo ikke flyttet endnu, men vippen begynder at tippe ;-) så det lyder da til at der er håb forude...

Du og dine ønskes en rigtig glædelig jul...

Hygge fra Betina