lørdag, december 29, 2007

En ræv i haven og nogen har ikke været særligt søde i år!

Så var der lige en lille pause i min december føljeton! Jeg har ikke fået lavet hverken kort eller scrap, men det bliver vel hverdag igen engang, så jeg kan få tid til det! I går var vi til en smadder hyggelig brunch hos Stigs bror og det trak ud, så vi var ikke hjemme igen før kl. 21! Da jeg stod i terassedøren og fik min godnat smøg kl. "lidt sent", fik jeg selskab af en ræv! Den spankulerede overlegent hen over min græsplæne og værdigede mig ikke et blik! Vi har før set og hørt den, især når naboen har haft en pose affald til at stå ved siden af skraldspanden, men det er første gang jeg har set den inde i min have! Det er lidt underligt, den sådan holder til i et parcelhus kvarter, men den synes vel det er et godt sted at bo?
I dag har Stig fødselsdag og fordi han ikke har været særlig sød (bare se vejret!) tog vi ud i storcenteret og Bilka og fik købt ind til nytårsaften....en rigtig god straf, selv om det jo også går ud over mig.............hold da op, der var mange mennesker! Hvis jeg synes det var slemt før jul, så var det da helt vildt nu! Nå det gik nu fint nok, jeg var kun ved at eksplodere et par gange og jeg blev slet ikke sur på fødselsdagsbarnet! I aften får vi gæster, så jeg må vel hellere se om der skulle være et eller andet i fryseren! God lørdag aften til alle, som kigger her forbi!

9 kommentarer:

Linda sagde ...

Tillykke med fødselsdagen Stig - det hilser du lige og siger ikke Charlotte ? Godt det ikke er mig der har været ude og handle. Kan forstille mig hvordan du har stået og skumler :0) Håber i får en hyggelig aften. Det er ski mærkelig med sådan en ræv, som jo ellers er så sky. Men når der er mad i sigte såååee

Anonym sagde ...

Tillykke med Stig... ja ja det med vejret er jo en svær ting i December, og godt humøret ikke gik ud over ham da du var eksplosiv ;o/
Håber I hygger jer.

Gurli Laursen sagde ...

Tillykke med Stig; Jeg håber godt nok også, der er andre, der har fødselsdag i dag, for her er vejret koldt, vådt, blæsende og ikke særligt udevenligt.
Nogen har en ræv bag øret - du har så bare en i haven i stedet for, det er da sejt ;)

Pia sagde ...

Tillykke med gemalen, ja det var da noget af en straf, jeg troede også at der var udbrudt hungersnød, skulle ellers tro alle havde fået rigeligt at spise i julen. Du og din familie ønskes godt nytår.

MH72 sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, Stig :-) Vi var også i centeret i dag, men kørte derud så vi var der ved åbningstid. Så det gik ikke så galt. Mht. ræven så tror jeg altså nok at de kun kommer så tæt på mennesker når de er syge... det har jeg ihvertfald hørt. Såååå måske er det alligevel ikke så hyggeligt med en ræv i haven...
Godt nytår - glæder mig rigtig meget til den masse gode tirsdage i 2008 :-)

Charlie sagde ...

Til lykke med din mand, på vegne af min datter og andre december børn vil jeg gerne tilføje "det er svært at få solskinsvejr i december!!!!!

Thanni sagde ...

Synes det var en ok "straf" for føs'dagsvejret at tage en tur i Bilka igår *G*......og så flooot at du ikke hverken sparkede eller slog fødselsdagsbarnet :D...
Og tillykke med ham for øvrigt ;)

Anne Bente sagde ...

Forsinket tillykke:)

ejjjj hvor sjovt med følgeskab af en ræv, det e rikke så mange man ser mere af dem:)

Rigtig godt Nytår til jer :)

Susanne Meltesen sagde ...

Ej - hils da lige Stig og sig tillykke. Tænk, det vidste jeg ikke - og jeg synes virkelig, det var stort, at du ikke var slem ved ham...

Og så får du da lige et ønske om det bedste i det nye år - håber på lige så mange sjove tirsdage, som i år... ;o)