onsdag, januar 30, 2008

Blogcandy!!

Under min oprydning fandt jeg et sæt clarstamps, som jeg fik på Scrapevent sidste år. De er vildt søde, men jeg havde dem i forvejen, da de fulgte med Quickutz alfabetet Sophisticate. Da jeg sætter stor pris på alle de kommentarer jeg får her på bloggen, har jeg besluttet, at udlove dem som blogcandy, for at fejre at, besøgstallet nærmer sig de 20.000! Så vil du være med i lodtrækningen, som kommer til, at foregå med en "random number generator" skal du lægge en kommentar under dette indlæg inden søndag kl. 23.59! (Hvis vinderen allerede selv har stemplerne, finder jeg noget andet i mine gemmer!) Alle er velkomne til at deltage!

Selvom jeg ikke har noget nyt at vise, betyder det ikke at jeg ligger på den lade side. Jeg er i fuld gang med at lave nogle designopgaver til Scrapbookfun men dem kan jeg ikke vise endnu! Husk der er stadig nogle gode ting fra min oprydning til salg, se foregående indlæg! De bliver pillet af bloggen efterhånden, som de bliver solgt!

28 kommentarer:

Annika sagde ...

De er da også søde de stempler :)
Vil lige tjekke din oprydningsliste ;)

Susanne Meltesen sagde ...

WOW - super søde stempler...

Og efter at have læst, komemr jeg så liiiige i tanke om, at jeg skal have fundet nogle billeder til dig, hvilket jeg vil gøre FLUKS... ;o)

Mette sagde ...

Rigtig søde stempler. Jeg nyder at se dine flotte kort her på bloggen.

Ragna sagde ...

Det var da nogen utroligt søde clearstamps. Og tillykke med det meget høje besøgstal.

Anonym sagde ...

20.000 besøgende!! er du vimmer!
de er fede de stempler der, perfekt til bag på mine kort :D

Kirsten Gro sagde ...

De er gode de stempler! Så er der kun et par dage til vi skal vende verdenssituationen - i Gislev :-)

Thanni sagde ...

De er så søde de stempler...tror sagtens de ku' bo i Aalborg ;D

Anonym sagde ...

Jeg læser troligt med men er bare så dårlig til at skrive kommentarer :). Men med lidt hjælp kan det sagtens lade sig gøre. Har savlet over alle de lækre ting du har til salg, desværre er økonomien bare ikke lige til det nu. Men sikke fine stempler.
kh Linda

Maria sagde ...

Troede jeg så forkert, da du skrev 20.000 - puha, det er mange. Men jeg ved, jeg er forbi tit, så kan godt forstå at mange andre også er det :-)

Anonym sagde ...

Tillykke med de mange besøg på din hyggelige side. Jeg nyder at kigge forbi og se om der er noget nyt på siden.

Charlie sagde ...

Selvom jeg selv har de søde stempler, får du da liiige endnu en kommentar. 20.000 - super flot - men jeg ved da også at jeg er forbi tit, for der er altid noget flot, sjovt eller begge dele at finde her hos dig.

Jette / ma11edina sagde ...

Det er nogle rigtig søde stempler...og jeg er vildt imponeret over dit besøgstal på knap 20.000!! Det er kanon flot, men det er nu også altid spændende at følge dig og dine kreative gøremål her på bloggen ;-)

Kirsten sagde ...

Jeg kan godt forstå at du har så mange besøgende på din blog,- der er jo altid masser af inspiration, spændende rejsebeskrivelser (dem æælllssker jeg jo), og små sjove historier.

Tillykke med det høje besøgstal :-)

fie & Co sagde ...

Super søde stempler:0) De pynter da vist på et hvert kort!
Og vi kommer jo gerne forbi her hos dig ved du;0)

Anne Bente sagde ...

sååå nysselige stempler da,de pynter da vist overalt,ja jeg kender det med at vær i DT, så er der altid nok at lave :)

Anonym sagde ...

Hej Charlotte
Med alle de flotte kort mm. du laver er det klart du har mange "besøgende". Her er jo altid god inspiration at hente eller en sjov historie. Kh 10na

Peggy-Sue sagde ...

Uhh charlotte.. de kunne sagtens bruges i Holluf Pile..
Jeg kigger lystigt forbi her hver dag for at se om du har lavet noget nyt, du er en stor inspirations kilde når jeg laver kort:)
20.000 er da lidt vildt synes jeg...

maria sagde ...

Rigtig søde stempler.
Kan godt forstå du har så mange besøg, for du laver bare sådan nogle flotte ting :0)

Susanne sagde ...

Det er ikke svært at huske at kikke forbi din blog, da du er en af de rigtig aktiv blogger, du laver nogle spændende ting og samtidig er du god til at kommentere på andres
tillykke med besøgstallet :)

Betina Olesen sagde ...

Blog-candy.......Mmmmm... mums...det har jeg da vist aldrig fået før LOL LOL LOL
synes ellers jeg har været i blogverden længe nu...men blog-candy, nej det er jeg ikke rendt over før....og med mit held, så er det garateret også noget jeg alligevel ville tage på af ;-)

Hygge fra Betina

Linda sagde ...

Hold det helt op Charlotte 20.000 prøv at tænk på hvor mange timer du har fra røvet alle de mange scrapper, de har bare siddet og læst og læst :-) :-) Nej det er super flot og jeg er altid glad for at smutte forbi og læse hvad du laver.

Else Slipsager Petersen sagde ...

Sikke nogle søde stempler du "fandt" dem vinder jeg da gerne ??

Det er altid en fornøjelse og inspirerende at besøge din blog.

Carina sagde ...

Fine stempler ;)

Unknown sagde ...

Besøger tit din blog og finder altid noget som kan inspirere, så nu får du lige den 1 kommentar fra mig, det skader jo ikke at der er mulighed for at vinde de flotte stempler;0)

Rikke

Anonym sagde ...

hold da op...20.000... vildt..men kan godt forstå at folk kigger forbi din blog.. super flot...

Charlotte sagde ...

Det er nogen vildt søde små clearstamps!! :-) Og tillykke med de 20.000 besøgende på din blog. Det er godt gået! :-)

Netti sagde ...

Hvor lyder det spændende med din opgave for scrapbook Fun.. Er det noget vi kommer til at se på et tidspunkt???

Anonym sagde ...

Hej Charlotte
Her en lille hilsen fra mig.Min kæreste skulle se superbowl med nogle venner,så jeg bliver hjemme hos mig selv.Har lige fået PC sat op og på nettet så jeg surfer rundt,og ligger ind på foretrukne,så jeg har travlt med at se hvad der sker rundt omkring.

med venlig scrappehilsen

Pia D