lørdag, januar 12, 2008

En stor udfordring og et kort!

Jeg har meldt mig til Multiscraps store udfordring - Scrapbook Queen 2008. Jeg regner bestemt ikke med at vinde, men synes det er sjovt at være med uanset og en rigtig god anledning til, at få scrappet og måske afprøvet nogle ting, som jeg ellers ikke ville have gjort! Jeg satser på, at hænge på hele vejen igennem, men nu må vi se hvordan det går! I går blev jeg færdig med mit bidrag til første udfordring! Den var svær synes jeg, for jeg er slet ikke til glimmer og bling, men jeg synes jeg fik lavet et ok LO, som jeg selv kan lide...til trods for glimmeret! Nu er det så spændende om det er til at få taget et ordentligt billede af det inden fristen udløber, for sollys er der jo ikke meget af for tiden! Jeg kan af gode grunde jo ikke vise det her endnu, så der kommer lige et kort i stedet!
Stempel fra Artimpressions, BG papir og en ternet rest, som jeg ikke kan huske hvor er fra, diverse dims, teksten er printet og tillykke er Stilletto fra QK! God weekend til alle jer som kommer her forbi!

15 kommentarer:

Unknown sagde ...

Skønt kort... De stempler få altid en til at grine

Charlotte sagde ...

LOL! Det er dog det morsomste stempel du har brugt på dette kort! Hvor er det bare herligt!! :-) Flot kort, som sædvanligt! Lækre ark, farver og pynt!!

Jeg selv sidder netop og kæmper med mit bidrag til Multiscraps store udfordring. Synes det er en sjov opgave, men også svær! Og jeg har taget en MEGA beslutning: At jeg vil scrappe 30x30 - har jo aldrig gjort det før, så vi får se hvordan det går! ;-)

Rigtig god weekend til dig!

Majer sagde ...

Ja det var bestemt også en stor udfordring for mig med det glimmerværk. Brugte en del tid på at gå frem og tilbage til det. Men endte da med at blive godt tilfreds med det jeg havde lavet.

Glæder mig til at se dit, når det engang må vises "rigtigt" frem :-)

Saster sagde ...

Fed kort - hvor får du stemplerne fra?? De er bare for sjove!
jeg har også meldt mig til den store udfordring og synes godt nok også det er noget af en udfordring!!!

Charlie sagde ...

Skønt kort - håber ALDRIG jeg får det sådan når jeg har fødselsdag. Jeg er heldigvis stadig glad for hvert eneste år jeg får på bagen. Som min mor altid sagde til folk der beklagede sig over at blive ældre: "Tænk, jeg syn's alternativet er meget værre!" Og det kan hun jo have ret i.

Pia sagde ...

Det er et total sjovt stempel , vil også gerne vide hvor det kan købes. Har også forsøgt at fotografere mit bidrag til multiscrap, men her kan ikke ses alt de glimmer bling så længe vejret er så mørkt i det så jeg håber også på sol.

fie & Co sagde ...

Pu, ha ja det var noget af en udfordring til at starte med, bare tankerne oppe bag de grå hår først!!! Men syntes også det er dejligt det ikke bare er for "let" Men dit kort, det er ihvertfald super flot;0)

Anne sagde ...

Alt for sjovt stempel, glæder mig meget til at se dit bidrag!

Marianne sagde ...

Superflot kort! Ja, jeg tænkte også meget over den udfordring - men er også helt godt tilfreds med, hvad jeg har fået brygget sammen.... ;o) Bliver spændende at se alle andres....

MH72 sagde ...

Her er jeg også lige blevet færdig med mit bidrag. Det var svært - men sjovt...på mange måder ;-))

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Herligt kort!

Er det ikke en pestillens at få taget billeder af layouts i disse mørke dage... Jeg slås også med det.

Held og lykke med konkurrencen.

Susanne Meltesen sagde ...

Hvor der det da bare et lækkert kort - ææælsker de stempler. Og når de så har været i hånden på dig, bliver de bestemt ikke ringere...

Anonym sagde ...

Hej Charlotte
Det er s.. lige mig på det billed,
bliver 52 lige om lidt,har rigtig
føs``dag i år.

med venlig scrappehilsen
Pia D

Scrappelise sagde ...

Hei Charlotte, tusen takk for tipsene! Det var kjempesnilt av deg! Neste gang jeg er i byen skal jeg se etter de farveblyantene, evt om det finnes tilsvarende. Jeg maler med distress når jeg lager sånne kort, men jeg er ikke så god til det.. Jeg ender som oftest som hun damen på kortet ditt! De er herlige de figurene på fra Art Impressions. Og nå er du på linklisten min, så slipper jeg å lete hver gang jeg vil ha litt inspirasjon herfra!
Ha en fin dag!

Anonym sagde ...

This is funny card :)