onsdag, januar 07, 2009

En gave til mig

Se lige hvad aller sødeste Marianne kom med til mig i går aftes. Et glas selvværdsvitaminer :) Hun ved jo godt, at jeg ind i mellem har lidt svært ved, at tro på mig selv og mine evner! Hun har printet alle de søde kommentarer fra mit forrige indlæg ud og lagt dem i glasset. Det er bare så genialt fundet på og jeg er meget rørt over sådan en betænksomhed. 1000 tak Marianne, jeg er meget glad og stolt over at have dig som scrapveninde!
Look what my good friend Marianne gave me yesterday. Its a glass of self confidence vitamins :) She knows that i sometimes have a hard time believing in my self! She has printet the kind comments from my previous message and put them in the glass and it says "take one when nessesary". It's such a brilliant idea and i am really touched. Thank you so much Marianne. I am so happy and proud to have you as my friend!



17 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh det var dog en dejlig ide! Og forsinket tillykke Charlotte, super flot titel :)

Unknown sagde ...

Nårh, sikke en sød tanke

Gitte sagde ...

Åh det var da en rigtig sød tanke. En rigtig gave ide. :)

MH72 sagde ...

Velbekomme :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nej, hvor er det bare en SØD idé. Det er jo helt genialt fundet på.

Og så forresten: du er knalddygtig, ingen grund til at tvivle på dig selv.

Karina Beck sagde ...

Det var dog en fantastisk god ide. Godt fundet på.

Charlotte sagde ...

Hvor er det bare godt! Især teksten "tag 1 når du føler det er nødvendigt". Super god ide, forstår godt du blev helt rørt og meget, meget glad! :-)

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er det bare stort! super veninde :o) Og tillykke med titlen!

Charlie sagde ...

Det er da bare en skøn ide - og dem har du bestemt ikke grund til at tage en overdosis af - AT DU VED DET. Men hyg dig med dem, jeg er selv så hamrende glad for de kommentarer jeg får - man er jo altid glad for det man får lavet men bliver ekstra glad når andre også kan se ideen med det ikke? Og egentlig lidt mystisk for i mange andre aspekter her i livet er jeg totalt ligeglad om jeg tror, mener, tænker anderledes end resten af verden - men i scrapverdenen NYDER jeg det når jeg får respons. KH mig

Majer sagde ...

Åh hvor er det bare en skøn idé :-)

Netti sagde ...

Sikke da en sød idé. Dejligt med sådanne venner :)

lam sagde ...

sikken en sød ide

Jette / ma11edina sagde ...

Smuk tanke og smuk gestus - og hvor er det bare kanon godt lavet!!! Og fortjent :-D

Anja/M&M sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du blev glad og rørt - det var en rigtig sød ide. Nu håber jeg ikke du går hen og tager en overdosis, det er nemlig slet ikke nødvendigt, med dine talenter og altid søde og udadvendte måde at være på - selv overfor os kjøbenhavnere ;-)
Knus fra Anja

Unknown sagde ...

Smuk gestus og sikke en sød ide.. Vi kender nok alle nogen, som kunne have godt af sådan et glas piller :o) Husk at gemme et par stykker til en regnvejrsdag :o)

Christiane sagde ...

ohh, how sweet is that!! it's so important to have friends!! :))

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Hej Charlotte jeg har send dig en award kig forbi min blog
knus Naja