fredag, december 18, 2009

Fødselsdags æske


Vi skal til 12-års fødselsdag i morgen og den unge dame, skal bare have penge i fødselsdagsgave. Jeg synes jo det er lidt kedeligt bare, at komme med en flad kuvert, så jeg lavede denne æske. Jeg har fundet en vejledning til den her


Lidt flere billeder.

Her er vi nærmest begravet i sne og det passer hverken Murphy eller hans mor særligt godt! Vi bryder os nemlig ikke om sne, men vil meget hellere have sol og varme.
Jeg har hverken fået købt julegaver, julemad eller juletræ endnu, men det bliver jo nok jul alligevel :) Vi plejer jo at nå det!


7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Næj hvor den er smart den pengekasse ! God idé. Du og katten på da tage på juleferie til Mallorca så :O) Grisefest...det er vel flæskesteg!

Tanja sagde ...

WOW hvor er det bare er rigtig flot æske og KANON god ide´når det er pengegaver man skal give... :o)
God weekend..
Scrapknuzz Tanja

Dorit sagde ...

Det må da være lykke for sådan en sveske på 12 år at få sådan en fin æske med indhold.
Jeg tror nu M ville få det for varmt i sydens sol !

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er den flot - og rigtig god ide!

Linda sagde ...

Sikke en fin æske, jeg kan ikke forstille mig andet end den hitter!
Kan du så komme igang med det der juleri og gaver. Bare få skrevet en seddel og så få det overstået. Jeg bryder mig faktisk heller ikke om at det man skal nå inden torsdag. Og jeg er heller ikke helt færdig :0) Nogle af vores sne driver er 3 meter høje....

lam sagde ...

Hvor er den fin ,den skal da prøves

Margit sagde ...

Super flot æske du har lavet. Den bli'r hun da glad for. Lige til at putte små "hemmeligheder" i bagefter ;o)
Heldigvis er jeg lidt på forkant med julen... men man kan hurtigt blive overrasket ;o)
God 4. søndag i advent.