mandag, december 14, 2009

Fødselsdagskort og kalender

 Uh tiden flyver bare afsted. I lørdags blev min søn 24 år!....det er altså ikke til at forstå, at jeg har et barn, som er så gammel. Han har jo lige været lille. Jeg glemte helt, at lave et kort til ham, så han måtte bare have et fra min kortkasse. Men nu går han vist ikke så meget op i det med kort, så det går nok.



StampARTic har vi lavet en kalender. Den har været planlagt længe før jeg startede og alle designere + nogle gæste DT'er skulle lave en side hver, så da jeg kom til var alle månederne delt ud. De andre synes jeg også skulle være med, så jeg fik den store ære, at lave en forside til kalenderen og den kom til, at se sådan ud.





Jeg har lagt et tykt lag Glossy accents på bogstaverne, som er skåret ud på min Robo.

Jeg endte så alligevel med, også at lave marts måned, da en af de tidligere DT mdlemmer blev forhindret i at lave den.


Det er blevet en utrolig flot kalender, som jeg gerne ville eje. Du kan se alle de andre flotte sider på StampARTic

Jeg er utroligt glad for alle jeres søde kommentarer og jeg har så dårlig samvittighed over, at jeg ikke selv får lagt nogle på jeres blogge lige for tiden. Men som jeg skrev i starten af mit indlæg, så flyver tiden altså bare afsted for mig.
Hav en dejlig uge alle i, som kigger her forbi.

7 kommentarer:

Dorit sagde ...

Rigtig skøn forårsside, du har lavet, bøgebladsgrøn og med skovl og planter, tja der er ca. 3 måneder til vi skal i haven, det blir dejligt !

Mette W. Sørensen sagde ...

Ja at finde et kort i kortkassen gør da bestemt ingenting, for det er da også super flot :-) og stort tillykke med din søn.

Den kalender må jeg vist lige kigge nærmere på. Havde selv planlagt at ville lave en om børnene til mormor, men det må vist blive til næste år :-)

Karina Beck sagde ...

Det er nogle rigtig lækre sider du fik lavet til kalenderen.
Og dit kort er også så lækkert at det er røget til favoritterne.

Gitte sagde ...

Tillykke med sønnen, ja de små pus bliver hurtig store.:)Et sejt kort helt perfekt til en mand. :)
Hvor er det en dejlig forårs side du har lavet til kalenderen. Forsiden er utrolig flot.
Du må ha' en rigtig dejlig december. :)

Karin sagde ...

Tillykke med Muslingen ;-)
Det er også blevet en fin kalender på SA :-) Ses i morgen aften.

Linda sagde ...

Tillykke med den store knægt, ja det er utroligt som tiden går. Det er da en fantastisk kalender i har lavet. Din forside er rigtig flot. Kan du have en god jule uge.

Margit sagde ...

Super flot forside du har lavet til kalenderen... Det ser rigtig godt ud at du har lagt glossy på tallene.
Din marts-side er rigtig sød og fortælller jo lige præcis om det man har travlt med i den måned.
God aften til dig.