mandag, januar 11, 2010

Kort med stempler fra Skogstokiga.

Sidste år købte jeg nogle stempler fra Skogstokiga rubberstamps og nu har jeg købt nogle flere.

Jeg synes de er rigtig skønne og det er ikke utænkeligt, at der ryger lidt flere i indkøbskurven, nu hvor jeg igen har fået lyst til at farvelægge stempelmotiver. Jeg vil gerne rose den lynhurtige service, de kom to dage efter, at jeg havde bestilt dem :)
Her er 4 hurtige og meget enkle kort til min slunkne kortkasse..









I aften skal jeg i biffen og se Avatar i 3D. Det er jeg meget spændt på og min yndlingssøn og hans søde kæreste skal med, så det bliver rigtigt hyggeligt.


11 kommentarer:

Lina sagde ...

Skønne skønne kort i al sin enkelhed - og sikke da nogen helt fantastiske motiver. Jeg er da vist nød til at kigge lidt nærmere på den butik :)

Majer sagde ...

Sjove stempler du har fået fat i. Dejligt at det er ikke altid er det samme og det samme, når man kigger rundt. Og så er det lidt befriende at se lidt "simple kort" fra din hånd (har nemlig selv været igang med det, til min egne slunkne kortkasse ;-) ).

MH72 sagde ...

jeg er vild med motiverne, de er bare så fine!

God tur i biffen!

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne kort - og nogen dejligt andreledes motiver. Den lille mobilfon er da for sød :)

Anonym sagde ...

Dejligt du igen har fået lyst til at farvelægge stempler. Det er så afstressende synes jeg. Jeg har også lavet kort idag. Til nogle af alle de konfirmationer der venter forude. Lidt i god tid måske. Men idag og imorgen har jeg lysten og tiden til det. Keep up the good work. Og god fornøjelse med filmen. KH 10na

Karina Beck sagde ...

Søde kort med skønne lidt humoristiske stempler. Jeg kan især godt lide den sidste og den måde du har farvelagt den på.

fie & Co sagde ...

Ja de er da sjove og dejligt med noget lidt nyt:0)
Jeg kan godt lide ham bowlinge stemplet.
KH Sofie

Berit Bilde sagde ...

Fedt stempel med mobilos!! :-)

Og så har du da lige mindet mig om, at jeg nok bør gå i gang med konfirmationstelegrammerne..... Puha, der er altid nok at gøre for en kortmager.
men jeg husker at jeg solgt MANGE sidste år.

Berit Bilde sagde ...

Fedt stempel med mobilos!! :-)

Og så har du da lige mindet mig om, at jeg nok bør gå i gang med konfirmationstelegrammerne..... Puha, der er altid nok at gøre for en kortmager.
men jeg husker at jeg solgt MANGE sidste år.

Sivsko sagde ...

hvor er det bare søde kort og dejlige stempler.
Hvor har du købt dem???
Krammer Heidi

Gitte sagde ...

Ej hvor er de stempler bare skønne. Skønne kort du har lavet.
Tak for det link. Det må jeg lige kigge nærmere på :)
Håber du nød filmen. Jeg har også set den, jeg var solgt. ;o)