fredag, juni 10, 2011

DT Panduro Hobbys Scrapbooking - Kortskitse

Sidste fredag lavede jeg et layout efter min egen kortskitse. Nu har jeg også lavet et kort.

Inger Hardings søde stempelmotiv er farvelagt med akvarelblyanter.
Jag har lavet baggrundspapiret ved at lægge en doily på et stykke hvidt karton, spraye ovenpå med hjemmelavet glimmermist og forsigtigt fjernet doilyen igen.

 Jeg har syet lagene sammen med sølvsytråd. Den lille charm er bundet omkring en brads med elastiktråd.

Her er et nærbillede af det hjemmelavede mønsterpapir. Jeg har tegnet krusedullerne rundt i kanten af motivet med en sølvpen.


Du kan se hvilke materialer jeg har brugt på Panduros Scrapbooking blog og husk at du kan deltage i vores konkurrence om et gavekort på 200 dejlige kr. til Panduro Hobby!

Hav en rigtig dejlig weekend derude!


7 kommentarer:

Lina sagde ...

Hor er det bare smukt!

Annette / aka sagde ...

Hvor sødt, og lilla og sølv er jo altid så fint sammen.
Flot med doilyen og så er din hjemmegjorte krusedulle jo en smart ide.
God pinse til dig.

Riet sagde ...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Det er et flot kort med en lækker baggrund.
God weekend.

Margit sagde ...

Fantastisk god idé med den doily der blive sprayet og fjernet. Den vil jeg huske...!
Stemplet er rigtig nuttet og det ser super godt ud (som aka skriver) med den sølvkrusedulle rundt i kanten. Lækre farver.
God Pinse.

HenrietteH sagde ...

Modigt farvevalg - som jo ser så godt ud... selvom man ved første øjekast lige var ved at miste pusten.. lækker baggrund..

God pinse til dig..

Kreateten sagde ...

Nårh hvor er det sødt - sikke fin hun er! god detalje med din krussedulleramme :-)