onsdag, marts 28, 2012

Metalkort

Jeg så for længe, længe siden en spændende video på Youtube hvor der er brugt metaltape. HER  Jeg fik også købt noget metaltape i et byggemarked og glemte så alt om det igen!! ;)..... Men forleden var der en tråd med videoen inde på Scrapsisters og i dag har jeg så lavet et kort til en 75-års fødselsdag med teknikken. 




Jeg er i fuld gang med indbydelser til en konfirmation, flere forskellige konfirmationskort og en masse andet..... samt et håbløst forsøg på at rydde op i mine scrapsager! Jeg har også tilmeldt mig Tim Holtz onlinekursus, men jeg har bare overhovedet ikke fået kigget på det endnu!! Bestemte mig for, at jeg ikke ville stresse igennem det! Så det er ikke fordi der ikke sker noget kreativt her, det er bare ikke lige noget jeg kan vise her på bloggen! :)
Tak for dit besøg, håber snart jeg har noget at vise igen!

13 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort... ser godt ud at det er opdelt i små felter.
Ha en god onsdag aften

Rysse sagde ...

Det er bare godt ud. lækker effekt man kan få ud af det tape.

calmlund sagde ...

Rigtig flot kort.

Jean sagde ...

Det ser super godt ud..!
Kan godt li det som om det en masse små metal plader der er baggrunden :)

Glæder mig til vi kan se de andre ting du går og fifler med :)

Vivi sagde ...

Rigtig flot kort, spændende teknik..

morkaren sagde ...

Det vrimler med de metal kort, men de er nu også flotte. knus morkaren.

Karina Beck sagde ...

Rålækkert kort!

Charlie sagde ...

Super maskulint metalkort og ikke stresse nu - gentag efter mig "det er en hobby IKKE et job" =0) Ses vi til SAM ??

Gitte sagde ...

Så flot et kort. Ja der er åbentbart gang i metal-kortene idag. Jeg har også lavet et.

Karin sagde ...

Fed teknik :)

Eva (Fister) sagde ...

Det ser super godt ud. Flot.

Lina sagde ...

Det ser bare godt ud :) Jeg er også blevet ret vild med at lege med metal tape :) Rigtig god påske (ferie?).

Alfie sagde ...

COOOOOL kort. Det der metal tape, det må prøves.