tirsdag, april 10, 2012

Flere konfirmationskort

Jeg laver stadig kort i lange baner :) og her er et par stykker mere.

 Først et neutralt, som kan bruges til både piger og drenge. Jeg har stemplet på kraft karton med et StampinUp baggrundsstempel. Det brune er punchet med en Martha punch. Træet er en Memory Box die og teksten, som er embossset med hvid, er stempler, som jeg har fået af Gurli.

Det næste skulle være et fodbold kort til en Barcalona fan. Jag har lavet striberne i samme farver som holdes bluser. Stjernerne og navnet har fået en gang glossy og kortet er altså ikke skævt, selvom det ser sådan ud her på billedet... jeg gad bare ikke fotografere det om! ;)

Sikke et dejligt scrapvejr det er i dag! Lige vejr til at sidde inde og lege med papir! :)
Hav en dejlig dag og tak fordi du kom forbi!

24 kommentarer:

Hanneby sagde ...

Hvor er det dejlige kort du har lavet . - :) jeg håber nu at solen vil skinne lidt senere - da jeg skal på jobbet ... :)

Brit sagde ...

Sikke nogle fine kort...

Er overhovedet ikke misundelig over at du vil sidde og lege med papir - det gad jeg overhovedet ikke. Vil meget hellere arbejde :) Lyver jeg ikke dårligt?!

Håber du har haft en god påske.

Jean sagde ...

Skønne konfirmationskort..

Hvor har du det runde konfirmations stempel fra??
Det sødt :)

Solveig sagde ...

Lækre kort - det Barcelonakort skal nok bringe lykke

Anja Kjærgaard sagde ...

Flotte kort! Min søn er lige fået en Messi-trøje, og fodboldkortet ville lige været noget for ham!! Pigekortet er jeg også vild - jeg har lige brugt nogle af mine fødselsdagspenge til det punch-sæt, og det må jeg vist se at komme i gang med at bruge - tak for skøn inspiration!

calmlund sagde ...

Rigtig fine kort. Flot fodboldkort.

Louise Hou sagde ...

Super flotte kort. Den punch kan jeg da vist ikke undvære... hi hi

Margit sagde ...

Super søde kort... er altså helt vild med det træ =0)
Og smart kort til B-fan... dem har vi et par stykker af i mini-generationen, så den idé kommer lige bag øret og bruges lige pludselig en dag ;o)
Ses til SAM :oD

Margit sagde ...

Super søde kort... er altså helt vild med det træ =0)
Og smart kort til B-fan... dem har vi et par stykker af i mini-generationen, så den idé kommer lige bag øret og bruges lige pludselig en dag ;o)
Ses til SAM :oD

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det nogle skønne konfirmations kort... super lækkert baggrunds stempel du har brugt til det øverste. Sej Barcelone fan kort.
Ha en rigtig hygge-scrappe dag

Rafns hjørne sagde ...

Sikke et par flotte kort - og det baggrundsstempel fra Stampin'up er bare rigtig lækkert.

Gitte sagde ...

Et par rigtig skønne kort.

morkaren sagde ...

Fine kort, begge to, jeg kan godt lide det stempel på det øverste, det ville være rart hvis man kunne købe det i en dansk butik, vi har for lidt teksstempler. knus morkaren.

Annette / aka sagde ...

Skønne kort begge to, og så kan jeg se at du også har fået træet fra Memorybox. Det er så fint - og besværligt - og rigtig flot.

Ja, det er rigtig scrapvejr. herligt.

Mio sagde ...

Rigtig flotte kort begge to, og lækker die den med træet : )
Rigtig god dag : )

Alfie sagde ...

Dejlige kort - er vild med Barcalona kortet.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte kort! Den træ die er lidt lækker, synes jeg ; )

Mette W. Sørensen sagde ...

Super flotte kort, dog meget forskellige. Er vild med det træ du har brugt på det første kort.

Jytte sagde ...

Et par flotte konfirmationskort. Den træ-die er skøn .. :)

Jette Munkbøl sagde ...

Se det er kort, jeg er mega Barca fan (de spiller faktisk nu, så skal også følge med der)Flotte farver, du har ramt lige i plet og den fodbold die er jeg helt sy med, må prøve at få fat i den:)

Marta sagde ...

Beautiful cards Charlotte. The one with the tree is my favourite one.
Regards Marta

Lise sagde ...

Rigtig fine kort... neutralt og meget personligt:-)) Lækker træ-die

Lone Krieger sagde ...

Skønne skønne kort. Ideen med at lave et drengekort til en fodboldglad dreng i holdets farver er super. Den kan jo overføres til mange forskellige hold alt efter hvem modtageren nu er fan af. Super idé ;o)

Jette W sagde ...

Super skønne kort du nu igen har lavet. :)
Glæde mig til vi ses i morgen, til en rigtig hyggelig weekend.
K.h Jette