mandag, juli 09, 2012

Flere CAS kort og et layout

Jeg har lavet lidt flere CAS kort. 

 Denne gang er det små minikort på 7,5 x 10,5 cm.

I lørdags havde jeg besøg af  nogle af de piger, som jeg begyndte at scrappe sammen med for snart mange år siden. Vi har flere gange snakket om, at det kunne være hyggeligt at mødes til en scrapdag og udveksle gode gamle minder. Vi bor ret spredt her i Jylland, men nu lykkedes det endelig at få nogle af os samlet. Og vi havde selvfølgelig en super hyggelig dag og aften. :)

Jeg fik lavet lidt kort og et enkelt layout. (Der skulle jo også være tid til snak og spisning! hehe) Billedet af græshoppen er fra vores tur til USA sidste efterår. De er så flotte, de farvestrålende græshopper i Everglades og kæmpestore ca. 10 cm.

Tak fordi du kom forbi!

13 kommentarer:

calmlund sagde ...

Søde CAS kort og ELSKER dit LO med den græshoppe. Det er enormt flot.

Vivi sagde ...

Søde kort og lækkert lo.....

Thanni sagde ...

De er nu altså rigtig fine de enkle CAS kort :)
....og et super fedt layout du har lavet med den bette græshoppe ;)

Jean sagde ...

Ihh hvor hyggeligt i fik fundet en dag at samles.. :)

Lækre CAS kort du har lavet.. Dem må jeg lifte en dag :)

Smukt græshoppe LO du har lavet...

Dortesjs sagde ...

ihh hyggeligt at kunne mødes..og skønt græshoppe lo, det er jeg da helt vil med

Riet sagde ...

So gorgeous
Hugs Riet.xx

lam sagde ...

skønne enkle kort og et super lækkert layout

morkaren sagde ...

Flotte kort, og den græshoppe (var det 10 cm. du skrev) uha den er da nærmest skræmmende, men flotte farver. knus morkaren.

Bodil Hansen sagde ...

Søde kort du har lavet, god inspiration til os andre

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Skønne CAS kort igen... og hvor er dit LO smukt... fantastiske farver og elegance. Har også det papir, men synes det er for vildt... men som du har brugt det, er det super. Ha en god dag

Annette / aka sagde ...

Rigtig smukke CAS kort. Så elegante og fine i det. Og et smukt layout ! Selv om den basse da ikke lige ligner en jeg synes om...hihi.

Linda sagde ...

Det var bare en super skøn dag, og tusind tak for sidst. Det blev rigtig flot dit LO den den lille spring fyr. Jeg syntes det var godt du stemplede sommerfuglen på det hvide :-)

Kirsten sagde ...

De er bare så smukke og enkle dine CAS kort, og dit LO med springfyren blev da rigtig godt :-) Tak for sidst for en super hyggelig dag og aften :-))