fredag, marts 15, 2013

Inspireret af musik - DT Panduro Hobbys Scrapbooking

Kender du det? En sang har sat sig fast i hovedet og bliver ved med at kværne løs! Sådan har jeg i et stykke tid haft det med Guns & Roses "Sweet child o' mine". Da temaet så tilfældigvis denne gang er musik inde på Panduro Hobbys Scrapbooking Blog måtte jeg jo bare lave et layout med den titel. Jeg dykkede ned i bunken af gamle billeder og fandt et 25 år gammelt billede af min søn og mig selv, fra dengang han var mit lille søde barn - han er stadig mit søde barn, men lille er han altså ikke mere! :) Nu er jeg måske ikke helt upartisk, men han var virkelig et ualmindeligt sødt barn dengang! ...Forøvrigt så er han også vild med Guns & Roses og lidt vild med, at hans gamle mor også kan lide dem! :)
Jeg har sat en lille kuvert med et tag bag billedet til noget journaling.

  Teksten er skåret ud på min Cameo skæreplotter og har fået en gang Stickles glimmerlim.

Forskellige blomster og metalpynt.
Alle materialer er fra Panduro Hobby.

Kig forbi bloggen og se hvad de andre designere har fundet på og deltag meget gerne i konkurrencen om et gavekort på 200 kr.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

Enkelt og så fint.
God weekend. :0)

NygaardSkødt sagde ...

Sikke et sødt layout. Jeg ville nok ikke have genkendt dig ud fra bileldet alene

Vivi sagde ...

Rigtig lækkert layout.... smukt!

Signe Bendorff sagde ...

Sikke et dejligt lo, synes altid det er en god inspiration at lytte til musik. God dag

STI sagde ...

Super fedt LO og god musiksmag og herligt at bruge en sangtitel på Loét

Gitte sagde ...

Flot layout.

Bodil Hansen sagde ...

Skøn layout, flot papir valg, flotte detaljer
God weekend

morkaren sagde ...

Rigtig god ide med en sangtitel, og jeg syntes også din søn er dejlig i sit matrostøj (det havde mine også i sin tid) har du skåret titlen på "Carmen"? jeg kan faktisk rigtig godt lide der ikke er så meget pynt på, det er billedet og titel der skal være i centrum. p.s. så store briller har jeg også haft engang. knus morkaren.

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det smukt, og sikke en god ide! :))
Min søn er også vild med Guns n´Roses...og hans første CD var med dem :)) Ses snart igen. God weekend :)

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Dejligt LO med flot motiv.... og skønne detaljer.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flot layout og godt tænkt med den sang titel... og sikke et sødt billede. Flot detalje med uret i den hæklede blomst

God weekend!!!

Thanni sagde ...

Rigtig skønt layout! ..og super "sangvalg" til billede og titel.
....og så er Guns&Roses jo ik' så ring' endda ;)

Dorthe sagde ...

Fedt LO. Er det virkelig dig? :)
Vi kan godt finde en dag hvor vi kan "lege" - det ku da være SÅ hyggeligt!
God weekend.

Knus.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et flot layout og en sød historie til.
Rigtig god weekend.

Jette Munkbøl sagde ...

Hvor er det smuk og et super godt billed:)

God weekend:)

Riet sagde ...

So beautiful Charlotte.

Hugs Riet.xx

Charlie sagde ...

HI hi du var også med på "krøller eller ej" vognen dengang kan jeg se. SKØNT LO og I er søde begge to. Fin lille dreng i matrosbluse. God søndag og hilsen herfra.