torsdag, oktober 09, 2014

Julekort kursus på Scrapsisters

For 3. år i træk afholder Scrapsisters.dk julekortkursus.
Skal du være med? Det koster kun 69 kr. og jeg kan godt love, at det er en fantastisk dygtig flok designere de har fået fat i denne gang. :)
Du støtter samtidig et godt formål, idet en del af kursusprisen går til Julemærkefonden!

Du kan købe kurset HER

Jeg er designer til et af kortene og har lavet en tutorial, som du får når du køber kurset. 
Her er et lille sneak peak af mit kort

Tak fordi du kom forbi min forsømte blog! :)

5 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Endnu et lækkert udsnit, som man bare er nødt til at få alt at se af, men det er garanteret lige så flot som altid, er jeg ikker på. Det peak her tyder i hvert fald rigtig godt allerede he he. Glæder mig for vildt til at se dem alle sammen snart.

Mette sagde ...

Uhhhh...jeg glæder mig til at se resten :-)

Camilla sagde ...

Ej hvor er der lang tid til november.....

kortmager sagde ...

spændende...!!!!!

Pia sagde ...

Det ser super godt ud, dit sneak peek. Glæder mig til at se resten!